Hoe blijft je retailorganisatie ook in de toekomst relevant? Met welke trends en ontwikkelingen moet je rekening houden? In deze whitepaper bespreken we de belangrijkste inzichten van de Dutch Design Week 2018, die van invloed kunnen zijn op jouw retail innovaties.
Retail is van origine een reactieve branche. De nieuwste technologieën en maatschappelijke trends worden pas relatief laat zichtbaar in de winkels en webshops. Tijd om daar verandering in te brengen! Daag jezelf uit en neem een kijkje in de toekomst. Download onze whitepaper met een overzicht van onze belangrijkste inzichten van de Dutch Design Week.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Dutch Design Week 2018
- Trend: Duurzaamheid en Impact
- Trend: Data vs. Identiteit
- Toekomst adviezen voor jouw organisatie.
- 4 Concepten met een kijkje in de toekomst.
Omdat de whitepaper tevens dienst als verslaglegging van onze interactieve seminar tijdens de Dutch Design week, is deze in het Engels. Vraag de whitepaper op via het contact formulier.
Wil jij jouw retailorganisatie ook (weer) relevant maken? Met innovatieve en vernieuwende ideeën? Heb je hulp nodig met een verfrissend creatief perspectief? Onze strategen helpen je graag. Neem contact met ons op via het formulier op de website of bel op 040 400 28 30. De koffie staat voor je klaar!