Ook nu.nl vindt ons seminar interessant en publiceerde een uitgebreid artikel naar aanleiding van een interview met collega’s Erik en Fabienne.
Onze manier van winkelen is al erg veranderd de afgelopen jaren. Maar welke veranderingen er in de toekomst komen, is onduidelijk. Daarom organiseert BZTRS Agency, experts in innovatie in retail, een seminar over dit onderwerp. Wat gaat er nog meer veranderen en waar gaan we naartoe?
De retailsector heeft het zwaar. Winkels verdwijnen door de komst van online winkelen. “De sector zit eigenlijk al tien jaar in een soort recessie”, zegt CEO Erik Greefhorst. “De verdienmodellen staan onder druk.”
Daarom organiseert BZTRS Agency een interactief seminar om met iedereen die geïnteresseerd is na te denken over de toekomst van winkelen. “Wat gebeurt er bijvoorbeeld als Amazon zich definitief vestigt in Nederland? Wat betekent dat voor een site als Bol.com? En Alibaba zoekt een locatie voor een distributiecentrum. Er zijn heel veel ontwikkelingen in de retailsector.”