Hoe blijf je als onderneming relevant in een wereld waar consumenten op elk moment van de dag op zoek zijn naar informatie op het internet? De ontwikkelingen gaan razendsnel en daarom moet je inspelen op de veranderingen. Hoe blijf je in 2019 goed organisch gevonden met de opkomst van bijvoorbeeld voice search? En hoe schrijf je de optimale advertentietekst die zorgt voor hogere ctr’s, betere kwaliteitsscores en lagere cpc’s?
Tijdens de kennissessie & lunch zullen wij je alles vertellen over de laatste ontwikkelingen in de wereld van het online zoeken. Verder vertellen we hoe jij ervoor kunt zorgen dat je met je organisatie goed vindbaar blijft in 2019 en hoe je advertentieteksten kan optimaliseren voor meer kliks.
De sprekers zijn ervaren online marketing specialisten die vele B2B en B2C bedrijven in verschillende markten bediend hebben. Tijdens de sessie leer je wat er nodig is om je website en marketing kanalen te blijven optimaliseren voor optimale vindbaarheiden een maximaal rendement. Dit alles om in een veranderende wereld on top of the game te blijven, je huidige klanten tevreden te houden en nieuwe klanten aan te trekken.
Programma woensdag 22 mei:
10.15 – 10.30 Inloop en koffie
10.30 – 10.45 Introductie BZTRS
10.45 – 12.30 BrainFood
– SEO in 2019, hoe domineer je in zoekresultaten? (Eric-Jan Dijks)
– Dé Winnende Advertentietekst in Search (Tom van den Broek)
12.30 – 13.30 Lunch en napraten
Datum en locatie:
Woensdag 22 mei 2019
Tijd: 10.15 – 13.30 uur
Deelname en lunch zijn gratis
BZTRS Agency BV
Achtseweg Zuid 241C
5651 GW Eindhoven