Na een periode van intensief samenwerken en voorbereiden is het zo ver; de handtekeningen zijn gezet! Abacus en BZTRS Agency zijn gefuseerd en voeren vanaf 1 oktober 2018 de naam BZTRS Agency.
Abacus is al 25 jaar specialist in winkelautomatisering / omnichannel retailing, business intelligence en product informatie management. De ervaren medewerkers helpen met het verhogen van het rendement van retailers. Dit blijven we doen. Maar nu uit naam van BZTRS Agency.
De belofte die wij als BZTRS Agency doen hebben we samengepakt onder de nieuwe pay-off:
RETAIL INNOVATIONS
Dit kunnen grote, impactvolle veranderingen zijn, maar innovatie zit ook in kleinere verbeteringen. Het introduceren van een BI systeem en dashboards is een voorbeeld van een grote innovatie voor die klant. Helpen bij het optimaliseren van artikelbeheer lijkt klein, maar is voor die ondernemer óók een innovatie.
We worden enthousiast van het samenwerken met innovatieve en ambitieuze ondernemers in de retailbranche. We dagen onszelf en onze klanten elke dag weer uit om die extra stap voorwaarts te zetten. Onze specialisten gaan steeds weer op zoek naar betere, nieuwe en onderscheidende oplossingen voor onze klanten. Zo willen wij organisaties in de retailbranche een boozt geven.
Voor die boozt hebben wij de metafoor ‘wind’ gekozen. Zo geeft windkracht 2 een zacht briesje mee, dat het fietsen net wat leuker maakt. Windkracht 6 is al een stuk sterker, als je een beetje leunt lijkt het net alsof de wind je opvangt. Bij windkracht 10 komen we bij een storm, alles wordt door elkaar geschud, waarna we samen alles opnieuw kunnen opbouwen.
Dit principe werkt bij BZTRS Agency hetzelfde. Ga je voor een frisse bries, die je organisatie nét dat beetje extra geeft? Of durf je het aan om de orkaan te trotseren en samen met ons de ultieme retail innovations boozt voor jouw organisatie te ontwikkelen?
BZTRS Agency heeft alles in huis om jouw retail onderneming klaar te stomen voor de toekomst. Gezamenlijk gaan we voor Retail Innovations!