Dit jaar doet BZTRS Agency voor het eerst mee aan de Dutch Design Week (DDW) waarbij we in een interactieve seminar je toekomstige winkelervaring gaan vormgeven. LET OP: DIT EVENT IS VOL!
Hoe ziet jouw shopervaring er uit in 2030? Heb je nog tasjes nodig voor je aankopen, of wordt alles uit de winkel thuisbezorgd? Heb je nog interesse in kortingsacties, als geld niet langer wordt gebruikt om te betalen? En kies je nog wel je eigen kleren, of hebben algoritmes het winkelen volledig van je overgenomen?
Nu dat de meeste winkels zijn hersteld van de economische crisis en het online winkelen een duidelijke (en voorspelbare) vorm heeft aangenomen, is dit het perfecte moment om unieke en innovatieve winkelervaringen te creëren. Nieuwe technologieën worden steeds toegankelijker en disruptieve businessmodellen doen hun intrede. Met deze ontwikkelingen kunnen wij een compleet nieuw retaillandschap van morgen vormgeven.
Interactieve seminar
Daarom organiseert BZTRS Agency zijn eerste interactieve seminar tijdens de Dutch Design Week! Hier willen we samen met jullie nieuwe shopervaringen bedenken en ontwerpen. Met ‘design thinking’ en ‘reframing’ methodes zetten we samen het retaillandschap van 2030 neer. Hierin kunnen we dan de toekomstige winkels, shopervaringen en transactiemethodes neerzetten.
Dit evenement is voor retailondernemers die op zoek zijn naar een nieuw perspectief op hun onderneming, maar ook voor innovators die hun inzichten willen implementeren in nieuwe markten. Maar de meest belangrijke deelnemer ben jij, als consument, shopaholic, window shopper, winkelhater, etc. Doe mee met ons interactieve seminar om samen met ons jouw toekomstige winkelervaring te bepalen.
Rondleiding (op uitnodiging)
Met 3000 ontwerpers en meer dan 120 locaties kan de Dutch Design week best een intimiderende zoektocht zijn. Daarom bieden wij, speciaal voor onze relaties, een rondleiding over de Dutch Design week met een ervaren designer guide aan. In de ochtend voorafgaand aan ons interactieve seminar nemen we je mee naar relevante en inspirerende expo’s rondom de thema’s retail innovations. Toegangstickets zijn inbegrepen, maar zorg wel dat je je inschrijft!
Programma – 24 oktober 2018
12:30 – Welkom & Kick-off
13:00 – Bepaal het retaillandschap van 2030
14:30 – Bedenk en creëer jouw toekomstige winkelervaring.
15:30 – Testen en verbeteren
17:00 – Visuele wrap-up en aansluitende borrel.
Na deze seminar heb je:
- Ervaring met verschillende ‘design thinking’ methodes om innovatieve en unieke concepten neer te zetten.
- Bijgedragen aan aantal nieuwe winkelconcepten die als richtlijn dienen voor retailondernemers.
- Een visuele samenvatting van jou retailconcept.