Op 31 mei verzorgen wij een bootcamp tijdens het What´s going on in retailing?! congres in Mediaplaza Utrecht.
“Hoe kan men zich nog onderscheiden in de huidige markt? Welke kanalen zet je in en op welke metrics stuur je? Kortom, wat is de beste digital strategy voor online retailers?
Bootcamp Digital Strategy 11:00 uur:
“Cecil Portheine (MyMicroGroup) en Eric-Jan Dijks (BZTRS Agency) openen de discussie met een korte presentatie van de huidige uitdagingen bij MyMicroGroup. Tijdens de discussie wordt ingegaan op de (online) retail challenges binnen een bedrijf dat actief is in 4 landen met een productassortiment van 800.000+ producten.”
Over het What´s going on in retailing congres
De gehele retail branche is aanwezig tijdens dit congres met meer dan 50 sprekers uit de sectoren Fashion, Food, Non-food, Living, DIY, Travel en Personal Care . Thema’s die centraal staan zijn Customer Experience & Engagement, Digital Marketing Strategy en Data, Omnichannel, de Customer Journey, e-Commerce en Instore bij zowel on- als offline retailers. De kans om op 1 dag volledig op de hoogte te zijn van de laatste ins & outs binnen Retailing.