Als ondernemer heb je elke dag veel aan je hoofd. Hierdoor blijf je in de waan van de dag zitten en dat zit innoveren in de weg. Want om te innoveren moet je best hard werken. Verder moet je alles van een afstand goed kunnen bekijken. Dit zorgt al snel voor weerstand omdat je denkt “Daar heb ik nu geen tijd voor!” en dat is precies hoe alles bij het oude blijft. Daarom heeft onze Strateeg Fabienne van Leiden samen met Strateeg Bas van Hoeve van Design2Gather voor Thuiswinkel.org en E-acadamy.org een nieuwe E-learning ontwikkeld.
Deze E-learning is onderdeel van 14 skills waarvan Mkb’er adviseurs vinden dat elke Mkb’er deze moet kennen. De E-learning die wij ontwikkeld hebben gaat over ‘Innovatief Verkopen’. In deze E-learning helpen Fabienne en Bas je de uitdaging aan te gaan om echt even de tijd te nemen zodat je uit de waan van het alledaagse werken stapt. In vier stappen nemen zij jou mee in het innovatief verkoop proces. Deze vier stappen zijn:
- Ontdekken
- Naar een focus toe
- Ontwikkelen
- Kiezen en testen
Per stap krijg je een voorbeeldcase van de strategische sessie bij bedrijf en tevens opnamelocatie ‘Het Goed’. Je zult dus tijd nemen om na te denken, maar tegelijkertijd wordt op tijd de knop omgezet naar doen. Zo krijg je de handvatten om zelf aan de slag te gaan met je opgedane ideeën. Belangrijk, want door verder te kijken dan vandaag en rekening te houden met veranderingen in de markt loop je vóór op je concurrentie. Zo zorg je ervoor dat je klanten langer aan je bind.
Wil jij de E-learning volgen? Vraag hem aan en wij sturen deze gratis naar je toe!