1

Aanpak

Een nieuwe unieke betaalmethode met in3

We love IT

Capayable is een aanbieder van gespreid betaalmethodes. Met de introductie van een nieuwe unieke betaalmethode, waarin de consument hun aankoop in 3 termijnen met 0% rente kunnen betalen, zocht Capayable een bureau om het nieuwe product een plek te geven tussen gearriveerde betaalmethodes als iDeal, Afterpay en Paypal.

Resultaten

  • Herkenbare en heldere visual identity

  • Toegankelijke branding die aansluit op de doelgroep

  • Betere online vindbaarheid

Meer weten?

Robert Manders vertelt je er graag meer over

That's where we come in - Branding

De opdracht was de realisatie van een pakkende naam en branding, om dit daarna door te vertalen in verschillende middelen (banners, website, folders, beursmateriaal etc). Deze worden ingezet richting consumenten, webshops en payment service providers.

BZTRS Agency ontwikkelde voor Capayable een sterke en duidelijke naam, brandworld en passende visual identity. Alleen de naamsverandering naar in3 zorgde al voor extra boozt in conversie. Een herkenbare en heldere visual identity deed de rest. Meer dan 500 webshops in Nederland maken inmiddels al gebruik van in3 als betaalmethode.

De Brandworld en de daaropvolgende visual identity van in3 zijn toegankelijk in vormgeving. Er wordt veel gebruik gemaakt van ronde vormen (die hebben een positieve associatie bij consumenten) en vrolijke opvallende kleuren. Ook is er gekozen voor het gebruik van illustratie i.p.v. fotografie. Dit alles om in3 nog toegankelijker te maken. Allemaal keuzes die perfect aansluiten bij het product in3.

Good things come in3

Waarom genoegen nemen met minder? Met het thema ‘Good things come in3’ introduceert BZTRS Agency een nieuwe manier van denken binnen de reeds bestaande betaalmethodes. Met in3 leen je immers geen geld. Dit noemen wij reverse saving. In plaats van maanden sparen voor een artikel betaal je nu in drie termijnen. Zo maakt in3 je favoriete producten bereikbaar. Je hoeft niet langer met minder genoegen te nemen. Want als je niet in één keer het hele bedrag hoeft te betalen, kun je kiezen voor een mooier, luxer of kwalitatief beter product. Waar je meer en langer plezier aan beleeft.

Naast een sterk design concept voor diverse online en offline middelen beheert BZTRS Agency ook de Online marketing van in3 voor een betere vindbaarheid. BZTRS Agency gebruikt ook bestaande webshops, waar in3 gebruikt wordt, als proof of concept. Hierin bewijst BZTRS dat consumenten eerder gebruik maken van in3 als het voorafgaand aan de check-out al gecommuniceerd wordt.

Nieuwsgierig en wil je meer weten?

We love to connect

Andere cases waar we trots op zijn